Financement et informations

Question de Buscando le 24/05/2011 à 10h35
Je suis unjeune Ivoirien vivant dans la région de Soubré. J'ai un projet d'élevage de poules pondeuses, un projet très rentable. Je cherche un financement pour ce projet. Je voudrais savoir si des particuliers financent aussi les projets. Si oui comment rentrer en contact avec eux? Existent-ils des entreprises en des banques qui s'occupent essentiellement du financement des projets? Quelles sont les conditions à remplir pour obtenir un financement? Merci!
2 réponses pour «
Financement et informations
 »
Réponse de akosso
Le 10/08/2011 é 11h32
Bonjour mr pour voytr projet il y a un cabinet qui finance ce projet je vous donne mon contacts:06030006
Réponse anonyme
Le 21/10/2020 é 05h48
You have a very nice website, but I'm sure it's pretty hard to find new article ideas and create content especially nowadays when it seems like all topics have been covered by someone.. I'm sure you're tired of getting these messages through your contact form, and that's why I won't bother you with long texts. I just think that you'll have a lot to gain from this small tip:) I have been able to create articles easily for all my websites and avoid any duplicate content penalties from Google using a very smart and intuitive article spinner called Spin Rewriter, which I`m sure would work wonders on a business like yours. And the best part is that you won't even need to know English as your main language. The strong AI behind Spin Rewriter will create articles in perfect english in minutes. Check it out and tell me what you think. Here is the official link: https://www.alecpow.com/spin-rewriter-official Also, the tool comes with a 7 days trial version completely free, no questions asked, no payment required:) So make sure to check out https://www.alecpow.com/spin-rewriter-official You can reply to this email to ask for samples of websites where we publish the content written by Spin Rewritter