INTERNET GRATUIT VAOVAO 2012 SUR ORANGE MADAGASCAR - Page 7

Za manana internet gratuit amin'ny orange Madagascar surordinateur io an sady rapide le izy, ka oan'izay mila azy dia manorata eto ambany eto
191 réponses pour «
INTERNET GRATUIT VAOVAO 2012 SUR ORANGE MADAGASCAR
 »
Réponse de rapshy
Le 18/07/2012 é 16h04
Kaiz rapschy ian mba andefasu anle proxy vaovao za ze afak manome, merci d avanc amti adresse ty : moi0101@yahoo.com
Réponse anonyme
Le 19/07/2012 é 11h12
Za piasan ny orange, de omeo koa hanapahako azy avy eo! ary mfankahita tsika fa toizo!
Réponse anonyme
Le 19/07/2012 é 13h20
Za mba mila internet gratuit koa ra possible sady mlay ono nen'orange; de mba andefaso renseignement
Réponse anonyme
Le 20/07/2012 é 10h51
Mba mila raha mety fa tena mila connexion rapide aho infophone78@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 20/07/2012 é 16h01
Salama, mba mila io koa aho raha possible, ity ny adresse-ko: nirinarakotomanga@yahoo.fr. Mba somary hazavao ihany le atao fa somary votsa izahay. Misaotra b d b mialoha
Réponse de soaridera@yahoo.fr
Le 21/07/2012 é 18h31
Zay koa tairo mba omeo le! soaridera@yahoo.fr
Réponse de Solofo23
Le 23/07/2012 é 10h59
Slt!lina sy te hanana le internet gratuit d mangataka le proxy e! Ity ny mail-ko: solofoniainatolotra@yahoo.fr misaotra mialo!
Réponse de miako
Le 23/07/2012 é 19h02
Zah koa mba omeo azafady e. miako67@yahoo.fr
Réponse de tokiniaina07
Le 24/07/2012 é 15h45
Tena mba mila vonjy ny bandy de mba vonjeo le proxy 2012 e.ity ny adrres imailko rzotonitokiniaina@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 25/07/2012 é 08h13
Salama daholo, efa mba nisy nahazo valiny ve ianareo rehetra nangataka ireo. Tena sur aho fa tsisy an. Asa itony na hanaovana enquete na sondage na inn fa tsisy mamaly akory. Fanadalana olona fotsiny no tena marina. Mijery ny an'ny afrikanina ato anefa tonga de izy fa tsy be fikafika ohatry ny gasy. Tsy hay hoe inn.
Réponse anonyme
Le 25/07/2012 é 16h31
Configuration tsotra kely fotsn le izy de mbanaka;fa tsy afaka mtélecharger alo fa afaka mjery télé gratos @ alala ny proxy
Réponse de miako
Le 26/07/2012 é 07h54
Ohatra marina tokoa a. Toa fanadalana fotsiny ilay izy. Mapme be ihany isika gasy itony ka.
Réponse anonyme
Le 26/07/2012 é 17h43
Bjr! azafady indrindra raha mba azo atao de mila io zavtra io za !ity ny mailko voarikel@yahoo.fr misaotra mialoha e!
Réponse anonyme
Le 26/07/2012 é 17h52
Bsr!! Azafady tena ilaiko mihintsy io raha azo atao ito ny mailko voarikel@yahoo.fr misaotra mialoha!
Réponse anonyme
Le 26/07/2012 é 18h11
Bonjour! tena mba ilaiko io azafady indrindra ito ny mailko nhaingonjanahary@yahoo.fr merci d'avance
Référence(s) :
antananarivo
Réponse anonyme
Le 27/07/2012 é 15h16
Manao ahoana o, Ka mba alefaso aty amnay aza izany tsotra kely de mibanaka izany e. Tsy mann na tsy afaka mi-telecharger aza. Zara aloha aza misy koa. Misaotra mialoha, Ity ny adresse : nirinarakotomanga@yahoo.fr
Réponse anonyme
Le 01/08/2012 é 00h40
Mba andefaso ilay internet gratuit koa anie aho raha mety azafady fa tena lany fotsiny lay connection rehefa mividy e! Ity ny email ko i.sonyaleong@yahoo.fr
Réponse de tokiniaina07
Le 02/08/2012 é 12h09
Tena anay koa ranga mba andefaso de mba omena pour boire kely tw.
Réponse anonyme
Le 02/08/2012 é 12h46
Tsis manana io e!!! sady ts azo aparitaka fa malaky tapaka ny zafera§§§ contacteo ah de omeko "" raherigna@yahoo.fr"". atambaro ny mail de andefasako mail 1 : mail 2 : mail 3 : mail 4 :
Réponse anonyme
Le 02/08/2012 é 13h58
Salama daholo, zavatra resaka adala fotsiny ity fa tsy misy izany akory, na de proposition amidy par email aza tsisy fa aza mangataka intsony ry zareo a.