Pourrirez vous me traduire ce texte svp?

Yapımcılığını Şükrü Avşar’ın proje tasarımını Tomris Giritlioğlu’nun üstlendiği Ihlamurlar Altında 16. bölümüyle Cuma akşamı Kanal D ekranlarında. Türk filmlerinin ustalarına ithaf edilen dizinin yönetmenliği Aydın Bulut’a senaryosunu ise Kara Kalem’e ait. Telif hakları alınan “Reyhan” filmi ve diziye adını veren ve pek çok Türk filmine ilham kaynağı olmuş olan Alphonse Karr’ın “Ihlamurlar Altında” adlı kitabından esinlenilerek kaleme alınan dizi aşk heyecan ve tutku dolu yeni bölümüyle karşınızda. Ömer karısının eski nişanlısı olan Yılmaz’ı görür görmez tanımıştır. Yılmaz’ın tehlikeli bir şekilde aralarına sokulup Filiz’in gönlünü çalmasının ardındaki neden Ömer’i korkutur. Ömer Filiz’in gerçeği bilmeye hakkı olduğu düşüncesindedir. Aşk sarhoşluğu yaşayan kardeşine Yılmaz’ın gerçek kimliğini açıklamanın hiçte kolay olmayacağının farkındadır. Yılmaz ise ilk defa işlerin kontrolünden çıktığını fark eder. Filiz’in düşündüğü gibi biri olmaması biraz da olsa Yılmaz’ın kafasını karıştırmıştır. Kendisini gerçekten seven Filiz için bir vicdan hesaplaşmasına girecek midir? Elif tüm olanların Yılmaz’ın kendisine duyduğu yoğun aşktan kaynaklandığını düşününce dehşete kapılır. Onun aşkının şiddetini yeni fark ediyor gibidir. Yılmaz’ı düşündükçe anlayamadığı bir heyecan kalbini ürpertir. Ömer Yılmaz’ı tanımasına rağmen bunu saklayan Elif ile hesaplaşır. Karı koca arasındaki ilk sarsıntının nedeni Yılmaz’dır. Yaşananların yepyeni sorunlar getireceğinden hiç şüphe yoktur. Hacıhüsrevli Meral sürpriz bir şekilde Kemal’in karısı Canan’ı ziyaret eder. İki kadın arasıdaki tanışıklık Meral’in Kemal’e olan tavrının nedenlerini ortaya koyar gibidir. Bu ziyaret elbette yeni sorunlar getirecektir. İşler giderek daha karışmaktadır.
2 réponses pour «
pourrirez vous me traduire ce texte svp?
 »
Réponse de AHMZED
Le 01/09/2010 é 04h12
Sukru Avsar produit par la conception du projet entrepris par Tomris Linden Giritlioğlu'nun moins de 16 ans vendredi soir avec une partie de la chaîne D écran. film turc réalisé par des maîtres de la série ont été consacrés à la Cité des Nuages à la plume du script de la terre appartient. Copyright reçu «Reyhan» les films et séries donne le nom et le nombre de films turcs inspiré par le Karr'ın Alphonse "Linden Dans son livre inspiré par rédigé une série d'amour passionnante et passionnée nouveau chapitre de votre visage. Omer Yilmaz, ancien fiancé de la femme vit alors été diagnostiquée. Mettez dans une voie dangereuse de regarder si le cœur Yilmaz Filiz Omar effraie les raisons de la jouer. Ömer Filiz droit de savoir la vérité dans l'idée. Les frères vivent dans l'ivresse de l'amour véritable identité Yilmaz ne sera pas facile du tout au courant de la description. Yilmaz est le premier ouvrage sur la différence de la commande. Pensez à quelqu'un comme ça n'est pas la germination, mais un peu déroutant a Yılmaz. Molly aime vraiment lui une conscience, c'est entrer dans l'épreuve de force? Elif Yılmaz tous ceux qui l'ont entendu la pensée découle de son amour intense est terrifié. La différence est que l'amour est comme une nouvelle intensité. Yilmaz ne comprenait pas l'excitation que vous pensez que votre cœur tremble. Omer Yilmaz Elif reconnaître que bien que le règlement-là la sauvera. Yilmaz entre mari et femme est la cause des tremblements. Ce qui s'est passé ne fait aucun doute apportera de nouveaux défis. Hacıhüsrevli Canan Meral une visite surprise à la femme de Kemal. Arasıdaki connaissance avec les deux femmes attitude Meral Kemal est énoncé raisons. Cette visite va certainement apporter de nouveaux défis. Les emplois sont de plus en plus impliqués.
Réponse anonyme
Le 30/05/2011 é 22h14
Je pense que vous aviez utilise google translate......
Référence(s) :
Hacıhüsrevli Canan Meral une visite surprise à la femme de Kemal.?? Arasıdaki ?? connaissance avec les deux femmes attitude Meral Kemal est énoncé raisons. Cette visite va certainement apporter de nouveaux défis.