Recharger ipad 3 sans enlever sim

Comment recharger du crédit dans son ipad (Apple ) sans avoir à enlever sa sim.et comment appeler avec en mode hors connections.email: chocochocolat7@gmail.com
1 réponse pour «
Recharger ipad 3 sans enlever sim
 »
Réponse anonyme
Le 18/08/2018 é 06h22
Dear friend, We are a business from Hong Kong, we have actually created a brand-new Lightning item, mostly for apple iphone and iPad, Our apple iphone Lightning can do both listening and also charging to songs, And also it will not influence the audio quality of the music, Hearing the track while billing, Charging while enjoying TV, Play Games, Straight via user interface, will not impact the video game. safe and also secure, Steady existing and fast charging, Small stature, Great knowledge. Thanks for visiting visit our official site to order! Currently we offer huge discounts: https://www.iphone-lightning.ltd/ Thanks for visiting contact us without wait: leo@iphone-lightning.ltd Any one of your fine remarks will certainly be appreciated! Thanks! Kind pertains to, Leo Hui