Vous êtes ici : Accueil > Spécialités > Langues

SVP qui peut me traduire la chanson assed ar ghuri mohamed a

Traduction d'une chanson Bghigh ak mezren-t w-allen-iw Bghigh ar ghuri adawd-d A ttili-d s-idisan-iw Ak mhemlagh ayi theml-d Temlayi-d udem-im targit Yettadsa yidem icennu Atas i rjigh timlilit Kem id arruh-iw Ass-ed ak mes3ugh Ass-ed ass-ed ar ghuri ar ghuri ya Ass-ed ass-ed ar ghuri U lamma di lemnam Ah di lemnam a rruh-iw A ta3zizt-iw Wissen ma d-ssah telli-d Ma yella telli-d amek i tettli-d D3igh i Rebbi a dehleli-d Ad yekfu u hebbar it henni-d A Rebbi hnin-d felli Mlaz-d abrid adas ar ghuri Attwaligh it wali Imennatt w-ul-iw Xas akken ur teli
1 réponse pour «
SVP qui peut me traduire la chanson assed ar ghuri mohamed a
 »
Réponse anonyme
Le 09/05/2018 é 17h21
Salut je sais pas si c toujours d’actualite Mais je peux