Traduire un texte depuis le turc vers le francais

Bonjour, aidez moi plz a traduire ces phrases du turc vers le francais: olsun seni seviyorum, tuha escik, seni unutamiyorum, sen cok guzelsinseni gormeyi cok istiyorum, ama sen istemiyonsemi sonsuza kadar hatir layacam
9 réponses pour «
traduire un texte depuis le turc vers le francais
 »
Réponse anonyme
Le 14/10/2008 é 02h21
Futur anterieur
Réponse anonyme
Le 12/12/2008 é 17h20
Ye ait iki tam azı taşıyan üst çene ... katına ait kara tabakalarının mühim bir yer tuttuğunu göstermektedir. ... ait olabilecekleri kaydedilebilir. ...
Réponse anonyme
Le 27/12/2008 é 13h26
Je t'aime quand même .. je n'arrive pas à t'oublier , tu es très belle j'aimerai beaucoup te voir , mais toi tu ne veux pas , je m'en rappèlerai toujours
Référence(s) :
langue maternelle
Réponse de esra s.
Le 01/03/2009 é 16h51
Güzel Hanımcığım Şimdi ayrılık zamanıdır. Sen genç, oğulcuklarım çok küçüksünüz. Sizi mesut ve bahtiyar etmek için çok çalıştım. Çileli bir hayattı bu; beraber yaşadık. Beni anlamışsınızdır. Göğsümün içindeki kafesine sığmıyordu. Çok dua aldım; bu sebepten uzun ömür ve hayır umudum vardır. Fakat ben kefenimi hep üzerimde hissettim. Ecel gelirse safa gelsin, onunla arkadaşım ben. Yeter ki son nefesimde mümin olarak göçeyim. Hak vaki olur, inşallah şehit olurum. Sana ağlama demiyorum. Seven sevdiği için elbet ağlar. Müsterih ol. Haram lokma yemediniz. Bilmeden işlediklerimizi Allah affetsin. Çocukları hoş tut, hep tatlı sözler söyle. Onlar Allah’ın izniyle hayırlı insan olurlar. Büyük oğlum hırçındır ama merhametlidir, küçük oğlum hem akıllı, hem iyi huyludur. İkisinde de siyaset zekası vardır. Devlet adamı olabilirler, o yöne yöneltmeye çalış. Benim dostlarım kimlerdiyse onlarla irtibatı kesmeyin. Ben senden razıyım, Allah da razı olsun. Allah cennet nasip ederse, seni de yanıma versin. İffet, namus ve hanımefendiliğinle her zaman bir yıldızdın. Güzel yüzünü, Allah nasip ederse tekrar görürüm; Ama dünyada, ama ahirette. Hakkınızı helal edin. Evin babası Bedir
Référence(s) :
asker mektubu
Réponse anonyme
Le 06/03/2009 é 01h00
Sa fai rien je t'aime je n'arrive pa a t'oublier ,tu é tré belle je voudré tro te vour mai toi tu ne veu pa ,je vé me rapellé toujour de toi
Réponse anonyme
Le 07/08/2009 é 03h05
Euh enfaite sa veut a peut près dire pas grave je t'aime je ne t'oublierait pas tu est très belle je voudrais vrément te voir mais toi tu ne veut pas
Réponse anonyme
Le 24/11/2010 é 14h00
Sadece seni,seni sevdim sadece Gözlerin beni suçladı sessizce Son defa güneş doğarmı bize, Ben seni sevmedim desemde.. Yalan bunlar yalan söylediklerin yalan ...Bu kez bana inan dur gitmek çok kolay Yalan bunlar yalan söylediklerin yalan Bu kez bana inan dur gitmek çok kolay Aşktan bana kalan birtek sensin yalan Yıkmadı dersen bu aşk yalan
Réponse de marco7
Le 27/12/2010 é 17h34
As-tu essayé ....media dico.... les traductions sont gratuites et la page est large.
Réponse anonyme
Le 22/01/2011 é 16h42
Ik ben iemand van gelofige ga regelmat?gt naar de moskee en heb hobbies van allei dingen raparering mag graag zwemen