669 972
questions
1 485 804
réponses
1 459 436
membres
M'inscrire Me connecter
Inscription gratuite !

Amour sucré episode 5 le bloc note de Lysandre - Page 3

Question de shona69 le 27/03/2012 à 08h02
Dernière réponse le 17/07/2019 à 03h04
[ ! ]
Bonjour, je suis coincée a l'épisode 5 car je ne trouve pas le bloc note de Lysandre svp aider moi. Merci d'avance.
Répondre
44 réponses pour « 
Amour sucré episode 5 le bloc note de Lysandre
 »
Réponse anonyme
Le 21/01/2019 é 20h05
[ ! ]
Satisfied New Year !! Welcome to SourcingIC.com and we are searching for your RFQ or Bom Checklist for us to price quote. We are Hong Kong representative of the adhering to IC brands for 15 years: TOSHIBA ALTERA ANALOG DEVICES TEXAS INSTRUMENTS ST FAIRCHILD ATMEL XILINX MICROCHIP SAMSUNG. MOTTO NEC NXP ON SEMI PHILIPS FREESCALE INFINEON INTERSIL DIRECT MODERN TECHNOLOGY MOTOROLA I understand you may need to discover ICs. The major goal for us is sourcing ICs. As you recognize greater than 99% ICs available in this world can be located in China, yet it is time-costly to find or send out questions to hundreds of vendors or companies one by one to locate who got stocks and also obtain excellent quote! Step 1: Skype or email our teammate: sales@sourcingic.com Action 2: Tell us component number and also the quantity or various other needs Step 3: I will source from providers as well as our colleague will certainly choose the dependable distributor to price quote Tip 4: Our seasoned IC technicans will evaluate the ICs to verify they are brilliant and also functioning well Step 5: Well packed as well as shipped Repayment Method: Paypal/ Western Uniuon/ TT See you! Finest Regards, Sourcing IC To supply every uncommon ICs Business History: Souring IC Ltd is a Hong Kong based company with China workplaces in different districts. We provide a vast array of electronic elements, specialized in IC consisting of Sound IC, Power Monitoring IC, Consumer Electronic IC, and so on. Our purpose is to supply any kind of parts which are tough to be sourced in the electronic market, especially the one discountinued by factories. With the aid of newest A.I system and the elite teammates we owned, we are able to resource every ICs that is not commonly used by the co-operation with thousands manufacturing facilities as well as firms in China. We have the ability to offer one of the most competitive rate without MOQ.
Répondre
Réponse anonyme
Le 31/01/2019 é 11h40
[ ! ]
Moi je ne trouve aucun des deux dans le casier d ambre je ne peut rien prendre et le bloc notes un coup l est dans le gymnase un coup il est dans la cour je ne trouve aucun des deux qui peut m aider
Répondre
Réponse anonyme
Le 10/02/2019 é 08h24
[ ! ]
Bonjour Dans la nouvelle version on le trouve sur le banc de derrière dans la cour
Répondre
Réponse anonyme
Le 17/07/2019 é 03h04
[ ! ]
Ne parle pas comme ça ça dépend des choix de chacun d'entre nous !!!
Répondre
Publiez votre réponse
Règles de bonne conduite :
  • Du respect et de la politesse envers les autres
  • Un style rédactionnel clair, une orthographe soignée
  • Le langage SMS n'est pas autorisé
  • Une réponse construite, détaillée et argumentée
  • Pas de propos insultant, diffamatoire, ni xénophobe
  • Pas de publicité, de spam, ni de contenu illicite
  • Pas d'information personnelle divulguée
  • Pas d'échange d'email, ni de coordonnées personnelles
Réponses sur le thème « 
Amour sucré episode 5 le bloc note de Lysandre
 »
Etes-vous un expert ?
Répondez à l'une de ces questions !
Posez votre question maintenant !
Publiez votre question et obtenez des réponses d'experts bénévoles et de centaines d'internautes, gratuitement.
Titre de votre question :
Votre question en détails :
T28.545