Spécialité :

Droit du travail

EN CDi - Demande de Passage en CDD temporairement

Actuellement en CDI depuis 13 ans sur le même poste, je souhaiterais au sein de ma société accéder à un poste en CDD (fonctions différentes) qui serait en rapport avec un congé formation effectué antérieurement. Je souhaiterais savoir si ma société a le droit de me refuser l'accès à ce CDD de 6 mois en sachant qu'il pourrait embaucher un CDD sur mon poste actuel et que je rétintègrerai mon poste intial à l'issue des 6 mois.
1 réponse pour «
EN CDi - Demande de Passage en CDD temporairement
 »
Réponse anonyme
Le 21/03/2012 é 14h05
Can You get me help to find a job within a foreigners companies , located in Algeria. I’m graduated in Economic Sciences from Algiers University “BA Finance”, I terminated my studies by a practical training within a national Bank”BDL” studying the thematic of Credits risks Management. I’ve cumulated a wide knowledge in Accounting with all its technical aspects: Finance, Audit, and Taxation. Also I’m well skilled in Human resources management and know how to run an administration smoothly. Through my precedent experiences I worked in different positions related to Accounting, I worked for joint venture specialized in Oil Well services called Weatherford Oil Tool Gmbh “WFT Oil Tool GMBH”as Finance supervisor, currently I’m working for Acts JV “Cevital’s subsidiarie“as an accountant.
Référence(s) :
BA in Finance , Money,Fainace & Bank From Algiers University.
With 08 years experience.