We are available to invest in your projects (Nous sommes dis

Question de parke le 20/01/2011 à 18h21
Cher Monsieur, Nous sommes du bureau de fonds privé , nous voulons vous adresser ce courrier pour vous informer que Chadbourne & Parke LLP Souhaiterait mettre à votre disposition de fonds sous forme de prêts avec des intérêts négligeables pour développer votre entreprise ou vos activités. Pour ce faire, nous sommes disposés à vous octroyer à des taux Préférentiels les montants qui varient entre $250.000 à plus de $20.000.000 Et il suffisait de présenter un projet fiable ou une étude détaillée de votre activité déjà existant. Pour toute information complémentaire, veuillez visiter notre site web : www.chadbourne.com ou nous écrire à E-mail : *directchadbournne2@gmail.com*. Dear Sir, We are office of private funds Chadbourne & Parke LLP, we want to address this mail to you to get information that Chadbourne & Parke LLP would wish to place at your disposal of funds in the form of loans with negligible interests to develop your company or your activities. With this intention, we are to lay out to grant you preferential rates the amounts which vary between $250.000 with more than $20.000.000 and it was enough to present a reliable project or a detailed study of your activity already existing. For any additional details, please visit our Web site: www.chadbourne.com or write to us with: E-mail : *directchadbournne2@gmail.com*.
2 réponses pour «
We are available to invest in your projects (Nous sommes dis
 »
Réponse de stephanie00
Le 25/01/2011 é 21h22
ATTENTION CECI EST UNE VULGAIRE ARNAQUE ATTENTION A VOUS
Réponse de jennifer0d1985
Le 19/12/2012 é 11h40
We have A Land About 2000m2 Containing 1050m2 Builded From This 2000m2, We Would Like To Know a Person or a Company With The Help of Which We Can Build Together a Manufacture for Clothing To Send out-side to This Person or Company . Personnel for Administrative Job: Mr Mejri Mohamed hedi : Supervisor Mr ferchichi houcine : Manager ( did many training in france CAEN, and U.S.A at saint Antonio and COLORADO ). Miss Dhekra : International Trade Graduation. Contact by e-mail to jennifer0d1985@yahoo.fr or by air mail to : Mohamed Hedi Mejri , Hedi Chaker Street ,48 Z.C:7000 Bizerte, Tunisia